CRM w firmie2010-09-29 15:27:01Termin CRM to inaczej „Customer Relationship Management” - w wolnym tłumaczeniu to zarządzanie relacjami z klientem. Są to narzędzia i procedury wykorzystywane w obsłudze kontaktów z konsumentami. |
|
Polityka rozwoju AOL szansą dla polskich informatyków2010-08-17 12:10:18AOL, dawniej America Online, to firma oferująca najnowocześniejsze usługi internetowe, serwisy internetowe o najwyższej jakości unikalnej treści, światowej klasy sieciowe narzędzia i platformy. |
|
Rada Języka Polskiego zaniepokojona językiem w biznesie2010-07-12 08:42:02Zdaniem językoznawców, wyniki nie są budujące: zazwyczaj w firmach nie dba się o poprawność językową. |
|
AGFA Healthcare została Partnerem BestPractice firmy Staufen AG2010-05-28 12:48:51Współpraca nad doskonałością procesową w niemieckiej fabryce |
|
Metodyka rozwiązań zamiast sztywnych ustawień: Specjalista w tematyce Lean pokazuje nowe zastosowanie Management.2010-05-12 10:52:12Pełna sala na spotkanie „Fachdialog” organizowane przez Staufen AG, w siedzibie firmy, w Köngen |
|
Motywowanie pracowników nie powinno odciągać uwagi szefa od jego rzeczywistych zadań, twierdzi Frank Krause.2010-04-27 14:06:32Zarządzanie powinno wychodzić od sztuki motywacji |
|
Perfekcyjnie. Kropka.2010-02-01 10:35:18Toyota jest duża i odnosi sukcesy, dzięki żywej filozofii Lean Management. Toyota silnie odczuła skutki kryzysu gospodarczego. Czy w związku z tym idea Lean Management umarła? W żadnym wypadku, mówią Jeffrey K.Liker oraz Frank Krause. |
|
Czy każdy klient może być kluczowy?2010-01-15 11:08:23O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. |
|
e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja2009-12-21 13:27:3219-22 stycznia 2010, Warszawa |
|
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem2009-11-02 10:26:24Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.” |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia product management
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.