Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki szkolenia product management

CRM w firmie
2010-09-29 15:27:01

Termin CRM to inaczej „Customer Relationship Management” - w wolnym tłumaczeniu to zarządzanie relacjami z klientem. Są to narzędzia i procedury wykorzystywane w obsłudze kontaktów z konsumentami.

Polityka rozwoju AOL szansą dla polskich informatyków
2010-08-17 12:10:18

AOL, dawniej America Online, to firma oferująca najnowocześniejsze usługi internetowe, serwisy internetowe o najwyższej jakości unikalnej treści, światowej klasy sieciowe narzędzia i platformy.

Artykuł Polityka rozwoju AOL szansą dla polskich informatyków
Rada Języka Polskiego zaniepokojona językiem w biznesie
2010-07-12 08:42:02

Zdaniem językoznawców, wyniki nie są budujące: zazwyczaj w firmach nie dba się o poprawność językową.

AGFA Healthcare została Partnerem BestPractice firmy Staufen AG
2010-05-28 12:48:51

Współpraca nad doskonałością procesową w niemieckiej fabryce

Artykuł AGFA Healthcare została Partnerem BestPractice firmy Staufen AG
Metodyka rozwiązań zamiast sztywnych ustawień: Specjalista w tematyce Lean pokazuje nowe zastosowanie Management.
2010-05-12 10:52:12

Pełna sala na spotkanie „Fachdialog” organizowane przez Staufen AG, w siedzibie firmy, w Köngen

Artykuł Metodyka rozwiązań zamiast sztywnych ustawień: Specjalista w tematyce Lean pokazuje nowe zastosowanie Management.
Motywowanie pracowników nie powinno odciągać uwagi szefa od jego rzeczywistych zadań, twierdzi Frank Krause.
2010-04-27 14:06:32

Zarządzanie powinno wychodzić od sztuki motywacji

Artykuł Motywowanie pracowników nie powinno odciągać uwagi szefa od jego rzeczywistych zadań, twierdzi Frank Krause.
Perfekcyjnie. Kropka.
2010-02-01 10:35:18

Toyota jest duża i odnosi sukcesy, dzięki żywej filozofii Lean Management. Toyota silnie odczuła skutki kryzysu gospodarczego. Czy w związku z tym idea Lean Management umarła? W żadnym wypadku, mówią Jeffrey K.Liker oraz Frank Krause.

Artykuł Perfekcyjnie. Kropka.
Czy każdy klient może być kluczowy?
2010-01-15 11:08:23

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem.

e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja
2009-12-21 13:27:32

19-22 stycznia 2010, Warszawa

Artykuł e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem
2009-11-02 10:26:24

Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.”

Artykuł Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem

stron: 13 4 5 6 7157

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia product management

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.